2011. február 2.

Pajtásaim

Amikor első gyermekünk megszületett, rá pár hónapra szükségét éreztem egy kis digitális automatának.
Olyat kerestem, ami csak alap dolgokat és minimálisat tud (szeretem a kihívásokat), egy kézzel is könnyen kezelhetem (legyen mindig egy szabadkezem), kishátizsákban is könnyen elférjen (kicsi és könnyű) és makro felvételekre is képes (bogarak, fűszálak, egyebek miatt).
Még egy dolgot tud a kis OLYMPUS-om: "super 8-as" felvételre (nem ez volt a lényeg, de jól jött néha).
(Ma már csak használtan lehet kapni, vagy kifutó készletek vannak esetleg belőle.)

Az analóg gépem ezeknek a feltételeknek nem tudott megfelelni (ami nem is baj, sőt...)

Ezt a kicsiny gépet megkaphatták a gyerekek, szülői felügyelet mellett, ülve (lehetőleg puha alapon) vagy csuklójukra akasztva.

Az eredmény:

Akad még családi ereklye is itthon



Sárga kép
(Lábak a konyhában)

Kék kép
(Ajtó kinti effektekkel)

Tükörtojás igazi serpenyőben

Foci az esőben

Gödöllői kedvenc szálláshelyünk

A gyerekek képeit nem vágtam meg, mert jól komponáltaknak ítéltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése